Środek zmniejszający tarcie w silniku kleen flo Zobacz większe

Środek zmniejszający tarcie w silniku kleen flo

777

Nowy produkt

Zmniejsza tarcie, kwasowość oleju i zużywanie się współpracujących ze sobą elementów metalowych w silnikach benzynowych oraz dieslowskich. Poprawia lepkość oleju. Przylega do wewnętrznych metalowych części dłużej niż konwencjonalny olej silnikowy, minimalizując utratę smarowania. Ułatwia rozruch silnika.

Więcej szczegółów

6 Przedmioty

45,00 zł brutto

Więcej informacji

Preparat można stosować ze wszystkimi mineralnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi, nie dokonując wymiany oleju znajdującego się w silniku. Łatwy w użyciu.

Sposób użycia:

Dzięki specjalnemu składowi Środek zmniejszający tarcie w silniku przylega do wewnętrznych części metalowych dłużej niż konwencjonalny olej silnikowy, co minimalizuje utratę smarowania. Teflonowe? mikrocząsteczki pomagają tworzyć mocną barierę między poruszającymi się częściami i pozwalają zmniejszać tarcie. Środek zmniejszający tarcie w silniku poprawia też lepkość oleju, przez co tworzy się grubsza warstwa oleju, mniej podatna na rozerwanie.
Środek zmniejszający tarcie w silniku zawiera związek organiczny, który neutralizuje kwas i zapobiega jego niszczącemu działaniu. Środek zmniejszający tarcie w silniku zmienia lepkość poprawiając kompresję.
Dolej do silnika butelkę Środka zmniejszającego tarcie w silniku co 15 000 km. Środek zmniejszający tarcie w silniku może być użyty w dowolnym czasie. Nie wymaga wymiany oleju znajdującego się w silniku.

Korzyści:

- Zmniejsza kontakt metalu z metalem.
- Zwiększa kompresję.
- Ułatwia rozruch silnika.
- Można go stosować ze wszystkimi mineralnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi.
- Zwiększona ochrona przed kwasami, neutralizująca kwasowość oleju.
- Zapobiega niszczeniu silnika przez kwasy.
- Można go bezpiecznie stosować we wszystkich pojazdach.
- Łatwy w użyciu.

Opinie

Napisz opinię

Środek zmniejszający tarcie w silniku kleen flo

Środek zmniejszający tarcie w silniku kleen flo

Zmniejsza tarcie, kwasowość oleju i zużywanie się współpracujących ze sobą elementów metalowych w silnikach benzynowych oraz dieslowskich. Poprawia lepkość oleju. Przylega do wewnętrznych metalowych części dłużej niż konwencjonalny olej silnikowy, minimalizując utratę smarowania. Ułatwia rozruch silnika.

Pytanie / Question on-line