Promocje

Informacja

Producenci

Amsoil CVT - olej przekładniowy Zobacz większe

Amsoil CVT - olej przekładniowy

Nowy produkt

Syntetyczny olej do przekładni AMSOIL CVT Fluid zalecany jest do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT. Zapewnia właściwe smarowanie części metalowych, oraz doskonałą ochronę i wydajność przekładni bezstopniowych w zalecanym przez producenta pojazdu okresie pomiędzy wymianami oleju.

Więcej szczegółów

14 Przedmioty

54,00 zł brutto

  • Syntetyczne
  • 0,946 l

Więcej informacji

Olej AMSOIL CVT Fluid jest trwałym olejem. Zarówno podczas normalnego użytkowania, jak i w warunkach szczególnego obciążenia, skutecznie chroni przez zużyciem ważne elementy przekładni, wydłużając jej żywotność.

W podwyższonej temperaturze pracy, olej syntetyczny AMSOIL CVT zachowuje stabilne właściwości, nie ulegając termicznemu rozkładowi. Zapobiega tworzeniu się laków, zagrażających sprawności i żywotności przekładni. AMSOIL CVT Fluid zapewnia doskonałą sprawność mokrego sprzęgła, zapobiegając szarpaniu, redukując hałas i wibracje.

Zastosowanie:

  • Audi/VW TL 52180, G 052 180, G 052 516
  • BMW 8322 0 136 376, 8322 0 429 154, EZL 799A
  • Daihatsu Amix CVTF-DC, CVTF-DFE
  • Dodge/Jeep NS-2, CVTF+4®, MOPAR® CVT 4
  • Ford CVT23, CVT30, WSS-M2C933-A, Motorcraft® XT-7-QCFT, MERCON® C
  • GM/Saturn DEX-CVT, CVTF I-Green2
  • Honda HMMF, HCF-2
  • Hyundai/Kia SP-CVT 1
  • Mazda CVTF 3320
  • Mercedes-Benz CVT28, 236.20
  • Mini Cooper EZL 799A, ZF CVT V1
  • Mitsubishi DiaQueen CVTF-J1, CVTF-J4
  • Nissan NS-1, NS-2, NS-3
  • Punch EZL 799A
  • Shell Green 1V
  • Subaru e-CVTF, i-CVTF, Lineartronic® CVTF, K0425Y0710, CV-30
  • Suzuki CVTF 3320, TC, NS-2, CVTF Green1, CVTF Green 2
  • Toyota/Lexus TC, FE

Opakowania:
CVTQT - 1 QT (kwarta) - 0,946 litra


Oryginalna karta charakterystyki

Opinie

Napisz opinię

Amsoil CVT - olej przekładniowy

Amsoil CVT - olej przekładniowy

Syntetyczny olej do przekładni AMSOIL CVT Fluid zalecany jest do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT. Zapewnia właściwe smarowanie części metalowych, oraz doskonałą ochronę i wydajność przekładni bezstopniowych w zalecanym przez producenta pojazdu okresie pomiędzy wymianami oleju.