Samostart (735) kleen-flo View larger

Samostart (735) kleen-flo

735

New product

Samostart o numerze katalogowym 735 jest opatentowanym eterowym systemem do rozruchu zarówno silników benzynowych jak i Diesla. Zawiera środek ułatwiający zapłon i smar do górnej części cylindrów. Od roku 1955 sprawdził się w najtrudniejszych warunkach na świecie, w ciężarówkach, sprzęcie budowlanym, autobusach i samolotach.

More details

22 Items

10,99 zł tax incl.

More info

ZASTOSOWANIE

Stosuj Płyn startowy Kleen-Start zawsze, gdy sprzęt ma być użytkowany w niskich temperaturach, spowodowanych położeniem geograficznym albo dużą wysokością.

DZIAŁANIE / SPOSÓB UŻYCIA

Przy wyłączonym silniku rozpyl do układu wlotowego. Następnie uruchom silnik.

PRZEZNACZENIE / UZASADNIENIE UŻYCIA

Szybszy rozruch silnika to oszczędność pieniędzy:
- Szybszy rozruch silnika zapewnia natychmiastowe uruchomienie pompy olejowej, chroniąc silnik przed nadmiernym zużyciem spowodowanym tarciem metalu o metal, zwłaszcza w głównych i dużych łożyskach;
- Mniejsze zużycie akumulatora, przedłużona trwałość akumulatora;
- Ochrona silniczka rozruchowego;
- Większa możliwość używania sprzętu. Czas stracony na próby uruchomienia silnika jest stracony na zawsze.

MIEJSCA ZASTOSOWANIA

- silniki wysokoprężne i benzynowe;
- buldożery;
- samoloty;
- helikoptery;
- furgonetki;
- armatki śnieżne;
- pojazdy śnieżne;
- ciężarówki;
- traktory;
- urządzenia do pozyskiwania drewna;
- samochody osobowe;
- łodzie;
- urządzenia górnicze.

KORZYŚCI DLA NABYWCY / ODBIORCY

- Łatwa instalacja.
- Czterdzieści pięć rozruchów z jednego pojemnika;
- Stosowany na całym świecie;
- Zawiera dodatek zapobiegający ścieraniu się;
- Przedłużona trwałość akumulatora;
- Zdalna kontrola rozruchu silnika;
- W aerozolu nawet gaz pędny jest palny.

Reviews

Write a review

Samostart (735) kleen-flo

Samostart (735) kleen-flo

Samostart o numerze katalogowym 735 jest opatentowanym eterowym systemem do rozruchu zarówno silników benzynowych jak i Diesla. Zawiera środek ułatwiający zapłon i smar do górnej części cylindrów. Od roku 1955 sprawdził się w najtrudniejszych warunkach na świecie, w ciężarówkach, sprzęcie budowlanym, autobusach i samolotach.

Pytanie / Question on-line