- AMSOIL
-
-
Oleje
-
Filtry
-
Części
-
Żarówki
-
-
-
Klucze
- Młotki
- Szczypce
- Pilniki
- Nożyce
- Wkrętaki
- Obcinaki
- Brzeszczoty
- Ściągacze
- Szlifowanie
- Zaciskarki
- Pęsety
- Pędzle
- Noże
- Szczotki
- Piły
- Gwintowanie
- Nitowanie
- Imadła
- Łomy
- Pompy
- Oliwiarki
- Smarownice
- Odsysarki
- Punktaki
- Palniki
- Ściski
- Honownice
- Zszywacze
- Lusterka i chwytaki
- Tarcze do cięcia
- Narzędzia pomiarowe
- Pistolety i wyciskacze
- Zestawy narzędzi
- Wiertła
-
-
BHP
-
-
Lista produktów wg. producenta Volkswagen OE
Historia koncernu Volkswagen rozpoczęła się w 1931 roku, kiedy przedsiębiorstwo Zündapp zwróciło się do Ferdinanda Porsche o przygotowanie projektu taniego samochodu. Ukryto go pod nazwą Type 12. Rozwinięciem tego projektu była współpraca z przedsiębiorstwem NSU, która zaowocowała prototypem Type 32. W 1933 roku F. Porsche poznał Adolfa Hitlera, który zażyczył sobie, by Porsche stał się nadwornym konstruktorem ówczesnych Niemiec[2]. 17 kwietnia 1934 roku Ferdinand Porsche zaprezentował niemieckiemu rządowi projekt samochodu – legendarnego Garbusa. Była to odpowiedź na oczekiwania Hitlera, który domagał się taniego, rodzinnego samochodu. W zamyśle Hitler chciał odciążyć kolej, która była z roku na rok coraz bardziej niewydolna. Po wielu zbudowanych prototypowych modelach (konkretnie było ich 9) zatwierdzono w 1938 roku do produkcji seryjnej w przyszłej fabryce VolkswagenWerk GmbH projekt „Porsche typ 60”. O prawdziwości tych zapowiedzi miała świadczyć oficjalna uroczystość państwowa, jaka odbyła się 26 maja 1938 roku w Fallersleben (Dolna Saksonia). Wtedy to położono kamień węgielny pod budowę przyszłej fabryki KdF-wagena (Kraft durch Freude-wagen), a Adolf Hitler ochrzcił pojazd tytułem: „niemiecki samochód ludowy”.