- AMSOIL
-
-
Oleje
-
Filtry
-
Części
-
Żarówki
-
-
-
Klucze
- Młotki
- Szczypce
- Pilniki
- Nożyce
- Wkrętaki
- Obcinaki
- Brzeszczoty
- Ściągacze
- Szlifowanie
- Zaciskarki
- Pęsety
- Pędzle
- Noże
- Szczotki
- Piły
- Gwintowanie
- Nitowanie
- Imadła
- Łomy
- Pompy
- Oliwiarki
- Smarownice
- Odsysarki
- Punktaki
- Palniki
- Ściski
- Honownice
- Zszywacze
- Lusterka i chwytaki
- Tarcze do cięcia
- Narzędzia pomiarowe
- Pistolety i wyciskacze
- Zestawy narzędzi
- Wiertła
-
-
BHP
-
-
Oleje
OLEJ ENEOS 5W40 PREMIUM HYPER 4L
ENEOS Premium Hyper 5W40 to ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych z katalizatorem, filtrem sadzy, turbosprężarką, wtryskiem bezpośrednim lub bez.
ENEOS Premium Hyper 5W-40 to ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych oraz lekkich pojazdach dostawczych z katalizatorem lub bez, z filtrem cząstek stałych (filtrem sadzy), turbosprężarką i wtryskiem bezpośrednim lub bez. Ten olej gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną w warunkach długotrwałego, dużego obciążenia przy szerokim zakresie temperatur.
Ten niskopopiołowy olej jest odpowiedni do wszystkich silników w europejskich samochodach osobowych. Zapewnia wydłużone okresy międzyprzeglądowe, czystsze spalanie, oszczędność paliwa, małe spalanie oleju i niski poziom emisji spalin. Olej ten może być również stosowany w silnikach wyprodukowanych przed wprowadzeniem normy Euro-4.
1. W pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą kontrolującą nagromadzenie osadu
Niskopopiołowy olej nowej generacji oferujący niezwykle wysoką ochronę w trakcie wydłużonych okresów międzyprzeglądowych. Został opracowany dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Zaprojektowany również dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami (TDI PD z czerwonym D i I) i dla silników, dla których zaleca się stosowanie olejów VW 505.01.
Stosowany również w samochodach spełniających normę Euro-4 marki Mercedes Benz i BMW z filtrami sadzy, w których olej ten zapobiega blokowaniu się filtra. Wzmacnia działanie filtra cząstek stałych i wydłuża jego trwałość, przeciwdziałając jego wczesnemu zatkaniu.
2. Dłuższe okresy międzyprzeglądowe
Zapewnia wyjątkową trwałość silnika i umożliwia wydłużone okresy międzyprzeglądowe dzięki wyjątkowej odporności na utlenianie.
3. Doskonała odporność na zużycie i znakomita czystość silnika
Utrzymuje silny film olejowy przy wysokich temperaturach, prędkościach i obciążeniach. Jego ochrona przeciw zużyciu jest szczególnie skuteczna w układach napędowych z wałkiem rozrządu w głowicy. Nasz olej posiada również doskonałą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, dzięki czemu utrzymuje doskonałą czystość silnika poprzez zapobieganie tworzenia się nagaru, który może doprowadzić do zatkania sitka pompy i zatarcia silnika.
- API: SN/SM/CF
- ACEA: C3 (10)A3/B3/B4 (08)
- VOLKSWAGEN: 502 00/505 00/50501
- MERCEDES-BENZ: MB 229.51&/ 229.31
- BMW LongLife04
- GM Dexos 2
- Renault RN0700, RN0710
- Ford WSS-M2C917A
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
16 innych produktów w tej samej kategorii: